Bloggvänner

onsdag 8 juni 2011

Tävling


                          Tänkvärd text...

 Hej alla rara! det här med utlottningar är ju bara för kul!! är ni med?? denna gången kör jag som er andra
 1 lott = En kommentar i detta inlägg.
 2 lotter = kommentar, samt länka med bild till mig
 3 lotter = ovanstående! samt bli följare av min blogg

Vinsten består av en bedårande Ängla tavla med fin text! Dragning sker 30/6 Lycka till !
För min del blir det jobb Hela Pingst helgen! så passar på nu, att önska er en fin helg! Kramizar Jessica

32 kommentarer:

  1. Halloj Jessica
    Klart man vill vara med ,en sån underbar tavla :)
    Tar naturligtvis 3 lotter ,följt dej har jag gjort ett tag .
    Ha en toppen torsdag
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hej igen
    Ville bara tala om att du har nått att hämta hos mej .
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  3. Så klart jag vill vara med :)
    Tar 3 lotter, är följare av din blogg sen en tid tillbaka :)
    Ha en fin helg även om du jobbar
    Kramar
    Lily

    SvaraRadera
  4. Underbar text!
    Ja tack...vill gärna vara med. Ber att få två lotter!
    Önskar dej en skön kväll!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin utlottning,kommer tillbaka o säger hur många för jag måste kunna länka ordentligt,hihihi...Ja idag var väl inte vädrets makter med oss hela tiden men nu har vi ju en inglasad altan så då blev ju det bra...Fast tipspromenaden hanns med mellan regnskurarna..Kramis på dej Gunilla

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Klart jag vill vara med och tävla:) Så söt!

    Jag tar 3 lotter:)

    Jag ska oxå jobba hela pingst.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Vilken fin liten tavla, den här chansen vill jag inte missa! =)
    Jag länkar från min vänsterkolumn i bloggen och jag är ju redan följare, 3 lotter? =)
    Nu håller jag både tummar och tår!

    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en skön helg trots jobb! Själv skall jag till Danmark med lilla Mamma på lördag.
    Återkommer med anmälan till din fina tävling! =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Hej vilken söt tavla, o underbar text.
    Är gärna med o tar 1 lott tack.

    Ha en skön kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Jättefint budskap! Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Åh vad trevlig blogg,är jättegärna med i din tävling och tar 3 lotter

    SvaraRadera
  12. Jag tar gärnar en lott,tack.

    kram
    Lili

    SvaraRadera
  13. Jag hittade av en slump din blogg och den verkar jättefin och naturligtvis blir jag följare. Det är tänkt att det ska bli en blogg av mig också så småningom.
    Tar gärna två lotter.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Klart jag vill vara med och tävla! Gör en länkning vid nästa inlägg... Synd man inte kan bli följare varje gång ;)
    Åh en så fin klätterros, Pennylane vilket fint namn. Lycka till med den!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  15. Men hallo hur kunde jag missa den där godingen då.. Tre lotter här gumman. Ha de bäst

    Kramen Lisa

    SvaraRadera
  16. Hej! jag tar gärna 3 lotter tack :)

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill vara med! Ha så bra. Mimmi
    http://hemmetarminvra

    SvaraRadera
  18. Vill gärna vara med i din tävling.
    Norpar 3 st lotter =)

    Kram Anna

    Ps Tack för din kommentar hos mig

    SvaraRadera
  19. Tar tre lotter och hoppas på stor tur!! KRAMAR

    SvaraRadera
  20. Hejsan!

    Vill jätte gärna vara med i din fina utlottning. Jag har länkat = 2 lotter.

    Mysig blogg du har.

    Kram

    SvaraRadera
  21. Hej på dig!!
    Är gärna med och norpar 2 lotter!!
    Ha det bäst...Kram<3
    lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera
  22. Nu så! Nu sitter jag vid "rätt" dator så att det är lättare att anmäla sig till tävlingen. =0) Jag tar tre lotter, tack. Hoppas på stor tur vad klart!
    Kram!

    SvaraRadera
  23. Hej
    Jag vill SÅ gärna vara med i tävlingen. Ja kan inte länka till så är det två lotter. Nu bara att hålla tummarna..

    SvaraRadera
  24. Ja, här gäller det ju att "go for the max";) Jag vill gärna ha 3 lotter, tavlan är ju underbar! Jag länkar & följer nu direkt!
    Kram fia (tillyst.blogspot.com)

    SvaraRadera
  25. Vilken fin ängla tavla. Jag skulle bli väldigt glad om jag hade turen att få vinna den. 1 lott, tack!
    Hälsning Monika
    empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  26. Så söt!
    Tar två lotter, har länkat...

    SvaraRadera
  27. Måste bara skriva en rad, för nu har jag länkat med bild till tävlingen...
    Håller tummarna för mig ;)
    Ha en underbar semester,
    Sussi

    SvaraRadera
  28. Tar gärna en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Höll på att missa din tävling:;)tar tre lotter och hoppas på tur.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  30. Hej
    Jättefin blogg du har och underbar tävling. Tar gärna 3 lotter, länkar, följer och kommenterar.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  31. Hittade till din blogg och är gärna med i tävlingen! Tänkvärd text på tavlan! Jag länkar så det blir 2 lotter. Håller tummarna inför dragningen...

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera