Bloggvänner

lördag 30 juli 2011

Tilda...






Ännu en kväll till ända i en god väns sällskap,passar på då jag har sambon ute på jobb :) då blarras det kan jag lova,samtalen tar aldrig slut liksom :) Måste visa vad paketet innehöll
 en  ljuvlig Tilda,vunnen på tradera..så sööt,bums fick hon inta hyllan i köket,tänk vad man kan bli salig över söta ting :) Burken loppade jag härom lördagen,passade ju ypperligt, med små Tilda möss..I dag har jag varit på den sedvanliga loppis turen! höjdpunkten på hela veckan,stor loppis i vårat Kulturhus.där gör man bäst fynd o kan pruta :) om jag gjorde något fynd? jadå,men det får ni se en annan dag! Önskar er en skön Söndag,
Kramizar Jessica
 ♥

12 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med tjejkväll och bara få babbla eller hur. Så söt Tilda, visst är dom underbara. Burken var också jättesöt. Spännande att se loppisfynden sen. Nyfiken jag blir. Nu blir de sängen. Sov gott...

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Härligt med tjejkväll!!! Jag brukar också ha det med jämna mellanrum..är så kul, att träffas.
    Sä fin Tilda är..även burken gillar jag. Förstår att du är glad över dom!
    Ha en underbar söndag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej vännen
    En sån söt Tilda du vunnit ,dom är helt underbara :)visst är de spännande med tradera hi hi
    Burken va också jättesöt.
    Har du gjort loppisfynd..de vill vi se!!! :)
    Ha en toppendag ,jag ska iväg på shopping :))
    Kram kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Så söt ängel och fin burk! Såg också den snygga väggen bakom, är det en tapet som är så fin? Så klart väldigt nyfiken på nya loppisfynden! =)
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  5. Mycket söt Tilda!

    Åh, vad avis jag blir på dina loppisbesök, vill också....
    Ska bli skoj att se vad du fyndat.

    Kram på dig,
    Anneli.

    SvaraRadera
  6. Vilken söt liten Tildadocka. Ska bli spännande att se vad du loppat för fynd.
    Ha det gott!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Hej vännen!
    Underbar liten Tilda, de är så söta! =)
    Är det loppisen på Tändsticksområdet??? Har hört talas om den men aldrig varit där... När jag är hos mamsen och papsen försöker jag hinna med ett besök på Stallqvarn, blir helt salig så fort jag kliver innanför dörrarna... =)

    kram kram <3

    SvaraRadera
  8. Hej igen raring... Du har nåt hos mig att hämta..

    Kramen Lisa

    SvaraRadera
  9. Det är alltid kul med loppis, de är så många nu för tiden. Ha så bra kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Åååå vilken söt Tilda du har vunnit .Vad skoj med tjejkväll massa surr och skratt.Vad spännande att få se vad du har fyndat.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  11. Så söt Tildadocka!
    Och en trevlig kväll i gott sällskap är ju inte fel.
    Loppisen låter stor och rolig att gå på.
    Ha en bra vecka,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  12. Åh guud vilken söt Tilda du fått på tradera...Tack för kommentaren hos mej gumman...Ha en go natt! Kramis Gunilla

    SvaraRadera