Bloggvänner

lördag 10 december 2011

Lördagsmys..

Jul i lilla skåpet..

                                       
En kär julklapp från en vän ...


Hej!
Tittar in så här på Lördagen,i em blir det pyssel träff hos Mor,med syster o svägerska,och en sväng på En Julmarknad i deras närhet..Mina grabbs skall gå på ute match som spelas på en special byggd Arena här på Elmia i Jönköping, mellan Hv71 och Linköping.O då passar vi på ;) pysslar dricker glögg o tjattrar.. I morgon (Söndag) kväll ska jag o Mor gå på en julkonsert som heter klingande Julkort,ska bli trevligt.
Ha en fin fortsättning på helgen
Vad hittar ni på?
Kramiz Jessica


22 kommentarer:

  1. Hej gumman! Tack för titten,visst är det så att det man gillar det går att göra ofta men ibland får även jag säga nej! Är det en tapet som var så fin i bakgrunden där? fina saker du visar.Härlig helg du har framför dej låter det som.Jag spela tomtebingo som sagt,sen kommer syster,vi byta julklappar..hihihi Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej! Så roligt att du hittat till min blogg!

    Vilken mysig helg du har framför Dig!

    Hälsningar Anncathrine

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!!
    Låter som om du kommer att få en jättemysig helg!! Visst är det kul när man ses..och bl a pysslar ihop!
    Önskar dej en fortsatt mysig lördag!!!
    Kram Annika

    Ps..jag skall ta en lördagsfika på stan med min äldsta och hennes sambo..:) sen en titt på julmarknaden på torget här i stan!

    SvaraRadera
  4. Klingandce julkort, mysig titel. Hoppas det blir fint. Kram

    SvaraRadera
  5. Kikar in till dej och önskar dej en härlig dag/kväll :)
    Kramen Nettan

    SvaraRadera
  6. Mysigt det låter med julmarknad.
    .....och pysselträff, det gillar jag!

    Ha en fortsatt fin helg,
    Kram Anneli
    Hemlyckan

    SvaraRadera
  7. Låter som du kommer ha en helt perfekt helg i December:-D

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Tack för besöket vilken härlig blogg du har!:)
    Jag lägger till dig i min blogglista så att jag inte missar några av dina inlägg!
    Kram Carita

    SvaraRadera
  9. Åh vad mysigt med pysselträff och allt som hör till :) Jag skulle också vilja gå på en julkonsert. Den ni ska på är säkert både vacker och stämmningsfull.

    Önskar dig en fortsatt riktigt fin helg!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  10. Jättefint skåp, och vilken underbar tapet!

    Härligt med julmarknad och pysselträff, lite guldkant..
    Ha det gott
    Kram Lily

    SvaraRadera
  11. Tack det ska jag. Önskar dig en fin tredje adventshelg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  12. Så mysigt det låter, ha en underbar helg...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. Låter som massor av kul och trevligt. En Linköpings tjej i botten som jag hoppas på att LHC vinner så klart!!

    Ha de gott vännen!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  14. Ha så kul på julmarknaden. Trevlig helg. Kram MIMMI

    SvaraRadera
  15. Hoppas din dag blev riktigt trevlig!!!Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  16. Vilken fin Ängel...och du, tack för dina fina kommentarer hos mig. Dom Värmer.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  17. Underbart julpimpat skåp och din tapet är underbar! Var har du köpt den?
    Önskar dig en fin tredje advent.

    Kram kram

    SvaraRadera
  18. Så himla fin tapet och mysigt skåp!

    Hoppas ni hade mysigt på pysselträffen och julmarknaden!

    Önskar dig en fortsatt mysig 3:e advent

    kram Alexandra

    SvaraRadera
  19. Härliga julsaker du visar, allt är så fint. Låter som en toppen helg:) KRAMAR

    SvaraRadera
  20. Hej! Låter som en härlig helg.. Själv har jag bakat, handlat julklappar & njutit av ledigheten :) Sköt om dej! Kram Tilda

    SvaraRadera
  21. Hej
    Vad roligt det är när man samlas för att pyssla. Hoppas du njutit av julkonserten.

    Kram Camilla

    SvaraRadera