Bloggvänner

torsdag 16 augusti 2012

Blått är flott..


Afrikanska liljan
Är riktigt pampig i sin blåa färg
vi fick ta över detta prakt exemplar
nu i år
"Fd ägaren hade flera stycken"
Vaknade till åter en solig dag!
gäller att njuta
Lite börjar dock ändå jobbtanken
smyga sig på!!
För visst är det så med sommaren
hälften av det man tänkt blir gjort!
dagarna går ju liksom ändå
känner mig ändå ganska nöjd
och lite har vi ju kvar..


Blomman för dagen 
den slingrar sin egen väg..


Trevlig helg önskar jag er
Ifall vi inte hörs innan
Kramiz Jessica






15 kommentarer:

  1. Vackra blommor fina spaljeer!
    Ja nog går sommaren fort alltid...
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Ja visst går det som hejsan sommaren.Man tycker inte man får gjort så mycket men sen när man tänker tillbaks så har det vart en hel del,åtminstone här i bygge o flytt.När börjar du jobba igen då?..Underbara blommor,vad vore livet utan dessa...Fast jag har aldrig ägt nån sån.Är den svår att få tag på tro?..kramen Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vackra blommor. Sommaren går otroligt fort. Gäller att ta tillvara varje minut och sekund.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Så vackert jag gillar blått. Har upptäckt att det var väldigt vad blått jag har i trädgården....inte planerat det bara blev så.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Visst är det vackert med blått!!
    Igår såg jag en hel rabatt med blåa hortensior..såå vackert!!

    Önskar dej en fortsatt ljuvlig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Vackra blommor. Nej idag har jag jobbat men imorgon ska jag vara på mässan hela dagen.
    Ha en fin kväll.
    Kram Agneta
    PS Jag kan ta hem möblerna till dig om du vill DS

    SvaraRadera
  7. Vad fin den är, afrikanska liljan. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Tiden går alldeles för fort ,,har ju jobbat snart en vecka..vart tog semestern vägen egentligen?
    Vacker färg på blomman för dagen

    Ha det bra
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Blomma för dagen är helt underbar synd att man inte kan njuta jämt av den. Ha en mysig dag kram Beijan

    SvaraRadera
  10. Så vackert att blanda rostigt och blått! Bra kombination!
    Ha en skön helg
    Kram
    Milott

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en härlig helg och fortsatt skön semester! Själv är jag inne i vardagslunken igen... Ganska skönt, men tröttheten kommer med dunder och brak!

    Kram Alexandra

    SvaraRadera
  12. Godmorgon !
    Vilken vacker blomma. Ja tiden bara rusar. Jag är ledig en vecka till sen börjar verkligheten igen.
    Det är ganska skönt när allt rullar på som vanligt igen och man får tillbaka rutinerna.
    Ha nu en mysig helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Vilken fin blomma att få "ärva" så där. Kul!
    Och vilket flyt du har som haft semester även denna veckan då sommaren äntligen kom! Ibland får man till det bra. =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Hej! Nu var det ett tag sen jag kikade in här hos dej, tiden räcker inte alltid till :/ Men nu får jag kika runt lite hur din sommar har varit! Ha en fin helg, Kram Tilda

    SvaraRadera
  15. hejsan!

    vilka vackra blommor du visar:))

    visst är det så med semestern att allt man tänkt inte blir gjort men det gör inget det ska liksom vara så. och det är ju skönt att bara vara ledig oxå icke att förglömma*fniss
    ha det gött
    kramar ELLINOR

    SvaraRadera