Bloggvänner

söndag 16 september 2012

En liten tur..

 
Torsdagen bjöd på en utflykt
:=0
Bilden talar för var vi är..
tänk för bara några veckor sedan
trängdes folk för att åka med
Paddan
för er som inte vet så var vi i
 "Göteborg"

 
Kanske åters sista glass ute
"smakade mumma"
 
Roligt att komma ut så här mitt i veckan
Janne har ju sina
långa jobb veckor
varvat med en ledig vecka
då sticker vi i väg så här i bland..
så klart besöktes alla mysiga små butiker som
 Baldershage
Papeterie
mm..
 
 
Janne försökte få mig att fastna på bild
 hi hi
överallt höll de på med gatsten
som ni ser så har jag byggstaket att hålla i
(man börjar ju bli gammal)
;=)
roligare bilder än så här blir det inte..
Ha en fin kväll
själv så skall jag pusta ut efter
helgjobbet
kramiz Jessica

19 kommentarer:

  1. Vad härligt att mysa i Göteborg! Och padda turerna är ju såå trevliga vid vackert väder :)
    Kul att se dig, tur Janne fixade bilden ;)
    Idag har vi haft sommar...så jag passade på att ta in alla blommor innan kylan kommer på nätterna.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Det låter som en mysig dag. Det var längesen jag åkte Paddan nu. Det var väl tillräckligt roliga bilder?! =0)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Göteborg är en mysig stad, en riktig sommarstad. Ha en mysig söndagskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Göteborg är en härlig stad, brukar också ta en dag på våren och hösten bara vandra i stan, besöka alla mysiga inredningsbutiker.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Härliga Göteborg med det stora utbudet av härliga butiker och restuaranger längtar...Förstår att ni haft det mysigt,härligt att sticka iväg så där..
    kramen Anne

    SvaraRadera
  6. Va härligt att komma ut lite:-) Ni ser ut att haft det himlans härligt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Verkar som en härlig dag i Gbg :)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Visst är det härligt att ta vara på den tid man kan få tillsammans :)
    Jag tycker du var jättfin på bilden!
    Paddan... det är mysigt och lite somrigt att få uppleva och med lite glass till råga på allt :D
    Ha det så fint vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  9. Paddan har jag aldrig åkt faktiskt, men det ska jag göra någon gång!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Härligt med utflykt! Paddan har jag aldrig åkt, å inte har jag varit i Göteborg heller.. men någon sommar kanske man åker dit på semester:-) Fint kort på dig också;-)
    Ha det så bra vännen
    kram Anneli

    SvaraRadera
  11. Kul att se att du varit på min "hemmaplan". Jag var i stan i lördags och det var sååååå mycket folk överallt. Såg inte om någon åkte Paddan men det hördes att det var turister i stan, engelska tyska och andra dialekter....//M

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!!
    Vilken mysig torsdag!!
    Då var vi i Gbg, samtidigt...vi var också på Balders Hage....:)
    Sen var vi bl a i Haga..där vi åt kanelbullar..:)
    Önskar dej en underbar måndag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  13. Vad härligt att få komma bort så där ibland,fler såna turer.;)Kram Ulrika

    SvaraRadera
  14. Tittar in för att önska dig en bra start på nya veckan. Vila dig och ha det gott efter helgens jobb. Jag har haft ledig helg så jag börjar min vecka i eftermiddag. Härligt med lite utflykter ibland.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  15. Så trevligt med en Göteborgs-sväng :) Ja, otroligt hur snabbt det förändras, för en månad sedan var det ju liksom sommar... Känns sorgligt med "årets sista glass". Fint kort på dig förresten!
    Kram kram

    SvaraRadera
  16. Så skönt att få sticka iväg så där ibland
    Ha en bra vecka
    kram Rosa

    SvaraRadera
  17. Så mysigt med utflyjt.
    Den glassen ser himla god ut!!!
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  18. Gomorron söta du! Ja NU är hösten här,mörka kvällar och mycket ljus tända...mys tycker jag! dagarna får gärna vara soliga:) Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  19. Åh, så mysigt att vara i Göteborg gillar verkligen den staden, stor men ändå småstadskänsla. Paddan har jag åka så många gånger så jag inte kan räkna dom..hehe men det är liksom ett måste när man är där ;)

    Tack för din gulliga kommentar hos mig blev verkligen glad!

    Ha en bra vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera