Bloggvänner

fredag 16 november 2012

Ljuvlig doft..

 
Hej på er!
Hemkommen efter en mysig eftermiddag
med Mamma
Blev bjuden på  god lunch
"Tack"
sen intog vi staden,vilket sällan händer
och köpte oss varsin parfym
 (vi hade fått varsina presentkort)
så för mig blev det
 Beyonce Heat Rush
 en för mig ny doft
så här är beskrivningen
En sensuell oemotståndlig doft
en blommig,
 feminin doft som är lätt och fräsch.
 Med en härlig blandning av brasilianska körsbär
 passionsfrukt och apelsin blir doften söt och fruktig
 när hjärtnoterna går över i gul tigerorkidé och mangoblomma
 Basen avrundar sensuellt med mysk, amber och teakträd
tänk dig en ljummen sommarkväll...
 
 
Mamma doftar
 hon köpte sig en Rochas..
 
 
Pepparkaks hus på Dimoda
 
 
söta små Julmöss
 
Trevlig helg
Här blir det jobb
kram kram Jessica
♥♥

13 kommentarer:

  1. Låter som en toppen dag.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilken dag..så härligt! Jag använder just nu pafymen som jag fick av E på morsdag, Taylor Swifts Wonderstruck..å jag bara älskar den.
    Hoppas du får en fin jobbhelg
    Stor kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Alltid kul att köpa ny parfym =)

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha haft en fin eftermiddag! Blir alltid så sugen på en tur till Jönköping när du visar fina bilder från era shoppingturer =)
    Må så gott!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga parfymer...älskar ju parfymer det kan man inte ha för många av:) KRAMAR Helena

    SvaraRadera
  6. Mmmmm....underbart med parfymer. Det är lite vardagslyx med en god parfym.
    Jobbhelg för mig med.

    Ha en skön lördag

    Kram Karin

    SvaraRadera
  7. Låter som en parfym jag skulle gilla :)
    Ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  8. Härligt med parfym! Jag älskar goda dofter. Vilken Rochas doft köpte din mamma? Själv har jag en flaska "Femme".

    SvaraRadera
  9. yngsta dottern blir tio år.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  10. Kul med nya goda dofter och lunch ute!
    Här blir det gårdsjobb ;)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  11. Trevlig dag låter det som ☺ Nämen å så söta de julmössen var..
    Ha en fortsatt bra helg.
    Kram kram ☺♥

    SvaraRadera
  12. Låter som en bra doft
    hoppas du har haft en bra jobbarhelg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  13. Härligt med en ny parfym.. lite lyx såhär i november mörkret behövs:-)
    Kram Jenny

    SvaraRadera