Bloggvänner

torsdag 21 mars 2013

♥ Pyssel kvällen..


Hej på er..
Timmarna försvann när vi satte i gång
 med vårt pyssel i går
många ägg ,ljus,burkar o tändsticks askar
dekorerades med
spets, band, knappar o fjädrar..


Massor av servetter användes..


Dessa fina servetterna köpte jag på Papeterie
i Göteborg..


När man pysslar glömmer man både tid o rum
så roligt!!!

 

Vi var tvungna att fota massor med
:o
Och någon kanske får ett ägg till påsk..


Mat o fika hanns såklart med 
Tack  M o r 
för en mysig em/kväll 
Har ni pysslat något till påsk?

Trevlig helg från mig
eftersom jag själv 
ska jobba hela helgen
Kram Jessica



29 kommentarer:

  1. Verkligen vad fina ägg ni gjort. De tackar nog ingen nej till.
    ha en fin torsdag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Vad många fina ägg ..
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Helt underbara ägg. Har inte pysslat nått till påsk, jo målade några ägg. Men långt ifrån så fina som dina.
    Trevlig blogg du har.
    Kram Gittan

    SvaraRadera
  4. Hej Jessica! Oj så mycket fin du har pysslat! jag vet inte om det blir nån påskpyssel här , vi får ser!
    Har en skön kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  5. Men va mycket fiint ni gjort;))...blir lite avis. ..men snart kommer mina ägg på posten..Marie har gjort åt mej...kan nog inte sånt:) jaha nu går jag på långledigt...jobbar långfredan sen..kramis Gunilla

    SvaraRadera
  6. Vilka fina ägg ni har gjort :-) Ha en fortsatt fin vecka. Kram

    SvaraRadera
  7. Oj, vilka underbart vackra ägg ni har "värpt" fram !!! Jag blir så imponerad över alla duktiga pysslare ! - Själv har jag inte riktigt tålamod, och inte heller händer som lämpar sej för pyssel...
    Kram Anneli
    - Tack för dina berömmande ord om mitt skåp ♥

    SvaraRadera
  8. å va mycket fint ni pysslade:) vi har pysslat på jobbet med eleverna:) ha det gott

    SvaraRadera
  9. Så mycket fina saker ni gjort!!
    Låter så mysigt.. att pyssla och fika tillsammans med din mamma!!
    Önskar dej en trevlig helg..trots att du skall jobba...:)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Väldigt fina ägg....så duktiga ni är!! Superfina!! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  11. Så mycket fina ägg ni gjort! Ja, visst har det påskpysslats lite här också, men jag hoppas det kommer bli ännu mer av sådant pyssel, tycker det är riktigt roligt.
    Tittar in för att önska dig en fin helg!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  12. Härlig äggproduktion ♥
    Ha en fin helg
    Kram Lily

    SvaraRadera
  13. Vilket otroligt fint hantverk och skapelser du/ni fixat.
    Imponerande!!
    Skulle gärna köpa några av dig ;) Du får börja sälja om du inte redan gör det..hihi..
    Jättevackert :)

    Önskar dig en riktigt trevlig helg vännen
    Kram från Lollo

    SvaraRadera
  14. Åh så mycket fint! Vill också pyssla!

    SvaraRadera
  15. Wow... vad många fina ägg det blev!
    Jag har inte påskpysslat någon än får se om det hinns med ;)

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  16. Så många fina ägg det blev. Jag jobbar också denna helgen. Någon måste ju ta hålla skutan flytande även på helgerna.

    Ha det gott

    Kram Karin

    SvaraRadera
  17. Så fantastiskt fina de blev!! Nu blev jag imponerad!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Men oj så fina ägg ni har gjort....
    Har köpt ägg på Panduro Hobby...som jag ska pyssla med...när andan faller på....när du den kommer...hoppas före påsk, hahaha....
    Trevlig helg!
    Kramis

    SvaraRadera
  19. Inte så mycket val annat än söndagsmiddag med de gästerna!:) De har ju sin restaurang öppen på den "vanliga" gå-bort-kvällarna!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  20. Fina ägg gjorde ni ser jag. Kul! Och god fika blev det också. Mmm... Det gjorde ni bra!
    Jag har också pysslat lite och det känns så bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  21. O vilka fina ägg du har gjort. Jag vill också kunna göra sådana. får väl kolla med Yster om hon har grejor. Ha en härlig kväll vännen kram Beijan

    SvaraRadera
  22. Gokväll...hoppas du haft en fin lördag. .kraam Gunilla

    SvaraRadera
  23. Så fint ni pysslat och vilka resultat! Jätte vackra!
    Nej här har inte blitt nåt påskpyssel, än iaf...
    Sov gott!
    Sussi

    SvaraRadera
  24. Så fina påskägg ni har pysslat! Kul att du tittade in! :-)

    Påskhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  25. ÅHHH!!! Så underbara ägg du skapat,nu blir jag sugen på nytt har sålt alla mina.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  26. Gomorron Jessica! Ska du baka våfflor idag tro?.Här blir det påskköttbullar som ska rullas. ..Hoppas du får en fiin måndag Kram goa du♡Gunilla

    SvaraRadera
  27. Hej min vän.
    Hoppas allt är bra med dig :)
    Skönt att solen skiner hos dig, det gör den inte här men det lovas underbart påskväder :))
    Stooor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  28. Hoppas du haft en bra helg vännen!
    Här har det jobbats, men det är gott bra det med :)
    Ha en fin start på veckan♥
    Kramen fina♥

    SvaraRadera