Bloggvänner

lördag 26 oktober 2013

♥ Lördag..


Hej på er!
En Lördag bestående av gårdstäd
av 2/3 av vårt hushåll
(jag hade inomhus tjänst i dag)
som bestod av bla bädd o tvätt
dammsugar race
samt tilllagning av
 ugnsstekta kotletter
i super duper god sås
"fått recept av Nettan"
mums..


Förhoppningsvis drar vi igång med
Sons of Anarchy säsong 1
till kvällen..
serien som Alla sett...utom vi!


Lyktan är ny
efter att haft ett lång köp stopp på just
Lyktor
enligt mig var den oemotståndlig..


Tyckte denna var så söt
Ha en fin forts på denna 
Lördag
dock utan Party för mig
:O

Kram Jessica

8 kommentarer:

  1. Passar ju bra med div städ när vädret är som det är. Lyktor kan man inte ha för mycket av.:....
    Ha en fin fortsatt helg
    kram Meta

    SvaraRadera
  2. Önskar dej också en underbar lördagskväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Så jättefin lykta, den blir nog fin när du tänder den. Ha en skön lördagskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Så jättefin lykta
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Fin lykta....och det är inte bara du som inte sett den serien....jag har huvud taget inte hört talas om den , hihi.....
    Ha en fin kväll nu ;))
    Kram Britt

    SvaraRadera
  6. Jag har aldrig sett den serien. Så du är inte ensam. ;)

    Önskar dig en fortsatt fin helg!
    Kramisar
    Ina

    SvaraRadera
  7. Den serien måste ses! så bra och spännande! men var beredd den är riktigt rå. Jag gillar annars inte våldsfilmer,men det är något speciellt med rollfigurerna,man gillar dom så mycket..Ha en fin söndag min vän..kramis

    SvaraRadera
  8. Pyssel och städ inomhus är ju perfekt nu i mörker och blåst/regn!! :)
    Hos mig behövs en rejäl uppfräschning efter lång fin sommar med massor av utevistelse...så har hemmet kommit i andra hand...ihiih..
    Fin lykta vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera