Bloggvänner

onsdag 24 september 2014

♥ Hipp hipp hurra..


För våran Emil i dag som fyller
18 år
Ja må han leva....

Tänk vart har dessa åren tagit vägen

En regnig höstkväll 23/9 1996
åkte jag in till BB
sen kom den här lille nja 4035 g
kl 0337
Så det blev den 24 september


Här bjuder jag på ett foto från
Emils fotoalbum
Janne var så stolt


Ja det skall ju börjas att övningsköra i tid
:o

Säger även 
Grattis till

KÖRKORTET

Segerdans.....





Som ni vet är jag förkyld o febrig
hemma från jobbet
så firandet skjuts en vecka

Men lite god mat hämtar vi i dag

Sjukdom råder man inte över

Ha det så gott alla som kikar in
Kram Jessica

11 kommentarer:

  1. Grattulerar den stora killen nu får du inte bestämma allt över honom längre. hihi.Grattis till den nya kortet med.
    Skynda dig att bli frisk så ni kan fira ordentligt.
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Börjar med att säga ett Stort Grattis, både till födelsedagen och körkortet!! Vilken dag..och tänk så Lycklig han måste vara!!
    Krya nu på dej vännen och försök att mysa iaf lite!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Ja tänk vad åren rinner iväg, tycker det var som igår när jag själv tog "kortet". Det var ytterligare ett steg i livet ja! Kram mammi

    SvaraRadera
  4. Grattis till sonen och grattis till er alla faktiskt! :)

    Krya på dig!!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. jaha ett stort GRATTIS då EMIL.

    TREVLIGT COLLAGE PÅ BILDERNA.
    lYCKA TILL MED DET MESTA NU

    SvaraRadera
  6. grattis till Emil...tänk vad tiden går...vår dotter fyllde 19 i juni...men än har hon inte tagit körkort...verkar inte vara så intresserad heller...hon har så mycket annat för sej, hehe...
    Kram på dej!
    Bia

    SvaraRadera
  7. Blev nyfiken när jag var inne hos Hajan och kikade in till dig...
    Tänk att vi alla har varit så små å hjälplösa i början...
    Lycka till till 18-åringen.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  8. Ja du det undrar jag också. Grattis till Emil.
    Titta på min son som har börjat på Öckerö seglande gymnasiet. Flyttat hemifrån när han är 15 år. Usch inte roligt men det är bara att gilla läget. Men det värst kommer snart och det är att han åker iväg den 15 okt till 9 dec med fartyget Gunilla. och seglar i medelhavet. med skolan. Jösses hur klarar man det. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  9. Åh så kul med en 18 åring i huset Jessica! såå lik pappa ser jag:) Ja man kommer minsann ihåg när dom kom till världen! Grattis till både det ena o det andra. Inte kul att du är sjuk vännen,krya på dig nu ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  10. Grattis i efterskott till Emil!
    Så tråkigt att du är sjuk.. Krya på dig!

    Tack för titten och hälsningen hos mig!

    Önskar dig en fin hösthelg!
    Kram Marie

    SvaraRadera