Bloggvänner

lördag 14 mars 2015

♥ Vår..


Hej hej..
Började denna kyliga Lördag med en loppis tur
och i dag fyndade jag 4 st
underbara mattallrikar från
Engelska
Johnson Bros blev så glad :)))))
Har ju efterrättstallrikarna sedan innan


sen blev det en sväng till torget
för att köpa lite blomster..


Med våren kommer ju även en hel del jobb
som tex..

kratta upp en hel del skräp
grenar o dyligt efter all blåst

Emil var snäll och hjälpte till
(Vi har ju en liten fyrkant)


Ha en fin forts på Lördags kvällen
Här blev det småvarmt
och tallrikarna därmed invigda
:o
kram kram Jessica







12 kommentarer:

  1. Dessa underbara tallrikar ,med så god mat på ♥ kram/mammi

    SvaraRadera
  2. Så fina, synd att jag inte var där då. hihi, har assietterna och en tekopp. De är såå fina.
    Kallt som attan jag frös så det blev inget handlande för min del på torget.
    hoppas värmen kommer tillbaka och inte bara solen. Blåsten kan allt blåsa bort
    Ha en skön kväll
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Så långt har våren inte kommit hit ännu...vi har lite snö kvar...så vi räfsar inte på ett tag :)........och tapetseringen ställdes in...för vi fick lämna tillbaka alla rullar...det var fel på färgbadet...vi fortsätter nästa vecka...
    Ha en fin söndag!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att Du hittade dessa, en jöttevacker servis. Men så gott
    det såg uy med lite småvarmt-
    Nu skall jag fixa till Lasagne, sen tager jag Lax till middag. Det är besöksfritt här i 2 dagar, jag har bett om det. Tycker de kan vara lediga denna helg, och tänka lite på sig själva. Jag mår bra
    av ensamheten, den stor mig inte ett dugg, kram Hajan

    SvaraRadera
  5. Kul att du hittade tallrikar så att du kunde komplettera din servis. Jättefina !
    Ha en fortsatt bra Söndag !
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Tack för hälsningen hos mig, trevligt att titta in här också.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  7. Superduperfynd! Så fina!

    Önskar dig en fin söndagskväll!
    Kramar Ina

    SvaraRadera
  8. Jätte fina tallrikar du loppat. . . .!!! Tack för kommentaren hos mig . . . håller med dig. . . .det gäller även barnvagnar i bredd!!!
    Ha en fortsatt trevlig söndag!
    (Bästa Mellolåten vann)!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  9. Go kväll!
    Så vackra tallrikar!! Förstår att du är glad!
    Härligt, även om "plätten" är liten...så just detta att kratta lite och göra fint, då känner man verkligen att snart är det vår!
    Småvarmt...gud så gott!!
    Ha en fortsatt mysig kväll! Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Verkligen fina vårbilder
    Ha en fin kväll
    Hanna

    SvaraRadera
  11. Vilka fina tallrikar du hittade! Förstår att du blev nöjd när du har andra i samma serie. Och nu är de alltså invigda och klara. Såg gott ut!
    Har planterat lite vårblommor i en bytta utomhus idag. Mysigt!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Det är härligt med våren och fixet ute de fina blommorna i härliga färger och tänk så goda måltider ni ska inta på det fina porslinet.
    Peppson hälsar och tackar för krya på hälsningen.
    Trevlig vecka till dig!
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera