Bloggvänner

onsdag 29 april 2015

♥ Ett skratt..


Vad är det för plastförkläde??!! 
utbrister sonen
Skrattar...
Ja det är en overzize heter det visst
tänkte en varm sommar kväll
att det möjligtvis kunde vara snyggt!!


Till ett par jeans eller svarta byxor

Vet inte om jag ångar mig
:0

Dessutom hade butiken 70%
så jag tänkte på 199 kr blir det bara 60 kr
(smålänning som man är)
Trodde jag
Näää inte på nyheter
så 199 kr för en bit tyg
med ett hål för huvudet

Vem vet kanske den åker tillbaka
Någon har en visst benägenhet att göra så

Som sagt ett skratt förlänger livet
Ha det gott mot 1 Maj
Kram Jessica



9 kommentarer:

  1. Trodde du satt hos frissan Hi hi. Kan nog vara skönt på kvällar då det är lite kyligt. Ser fin ut på bilden i alla fall. Man får tänka ibland
    Ha en fin och skön Valborg
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där har vi det Maggan!! hos frissan klockrent att jag inte tänkte på det :)) /ds

      Radera
  2. Ja,barn är väll för härliga.;) Ha en fin helg! Kram Ulrika

    SvaraRadera
  3. Den är ju jättesnygg :) Precis som du skriver med ett par svarta byxor/Capri och ett svart eller vitt linne under på festen :) Önskar dig en trevlig valborghelg. Kram Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  4. Tunikan var jättefin! Jag såg många i liknande stil i Helsingborg, enkla att göra, men de kostade över tusen kronor och ännu mer. Har en gammal linneduk med spets som jag tror jag ska göra hål för huvudet och ha som tunika.
    Ha en trevlig Valborg, men det är nog klokast att vara varmare klädd hi hi...
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  5. Hi hi...kan inte låta bli att skratta åt sonens kommentar!
    Jag tycker den är jättesnygg..men du får väl fundera över helgen!
    Ha en härlig 1:a maj du också!! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Tycker att tunikan är jättefin!
    Ha en underbar helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Det var ju en fin tunika !...behåll den du ;)
    Önskar dej en fin helg....här har vädret varit hyfsat hittills ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  8. Tycker den är jätte fin! Fast sonen hade ju ett roligt påstående!!! Söner brukar ju vara bar på såna ;) åtminstone min...
    Trevlig helg önskar Sussi på Stolpås

    SvaraRadera