Bloggvänner

söndag 28 juni 2015

♥ 40 års baluns..


Här har vi födelsedags barnet
Han fick en skottkärra full med snacks o 
dryck av sin kusin med sambo
och när det är slut
Ja då använder man kärran
Nytta med nöje
:))

..

Här har vi syster och sambo med
Mattias (40 åringen)

Erika i bild med sitt lag

Diverse lekar och påhitt
här skulle man i lag försöka
slå i en spik så högt som möjligt
tur ingen fotade mig
när jag vinglande upp på min brors
axlar..
Phu!stackaren med mina kilo


Tipspromenad 
här står de på rad..


Janne i action med att kasta gris


Mor o far ser ut att trivas



Här fick vi en paus i lekandet
:0


Barna fick spruta med vattenpistoler
på 40 åringen

Ni kan tro de hade kul!!

Trevlig em/kväll
med massor av god mat/fika
diverse roligheter
och härligt sällskap
"Så Tack igen"

(Ja han hade räddningsdräkt på sig)
Annars hade han nog inte varit torr än

Nu blir det nog lite tyst från mig
Men önskar er en fin kommande vecka
kram Jessica

13 kommentarer:

  1. härlig fest ni har haft.det är kul med folk som har kul ideér på fester.
    Ha det så gott vad du nu tänker göra framöver på semestern
    Kram Meta

    SvaraRadera

  2. Vilken fest! Och kasta gris såg riktigt roligt ut :-)

    Ha en skön semester!
    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  3. Ja visst hade vi kul o trevligt denna dag ! Dagisleken var också jättekul! (en del fick ont i magmusklerna väl?). Kram mor

    SvaraRadera
  4. Festligt, hihi.......kul med utomhusaktiviteter på sommaren när det är varmt....jag vill aldrig gå in när det är varmt på sommaren...jag sitter på altanen på torpet och myser med ett glas vin, hihi...och till helgen smäller det till ordentligt med värmen såg jag...undrar hur länge det varar, hehe...(pessimisten, hihi)
    Kram<3

    SvaraRadera
  5. Alltid trevligt med kalas! Härligt med nära och kära!
    Ha en fortsatt härlig dag..och njut av semestern!! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt med firande. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  7. Härligt med familjefester! Hoppas du har en skön semester och nu tycks värmen dessutom komma.
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig fest!
    Ha en skön semester!

    SvaraRadera
  9. Vilken bra present och vilka roliga lekar!:)
    Ha en härlig solig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Tänk att få en skottkärra fullt med presenter. Vilken trevlig släktträff
    det är sådant som är så roligt.
    kram Hajan

    SvaraRadera
  11. Vilken fest ni har haft, kul att träffas vuxna och barn. En skottkärra full med presenter är inte helt fel.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Ett så trevligt kalas för alla oavsett ålder! Och en så rolig present ;)
    Kul att få vara med på ett hörn härifrån. Har du semester nu? Det har jag, första veckan. Det blir lugnt såhär efter dotterns bröllop som jag hjälpt till att fixa, så roligt så det inte var klokt! Därav har det varit stiltje här...
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  13. Vilket roligt kalas ni verkar att ha varit på.Kram Ulrika

    SvaraRadera