Bloggvänner

fredag 17 juli 2015

♥ Hos mor.



Hej hej
Passar på att skriva några rader
innan jag sticker ut näsan i solen..
I går tillbringade jag o 
M O R
 Dagen / kvällen
tillsammans med de små syskonbarnen
som är för härliga
Mycket bubbel "prat"
Mys och roligheter..


Popcorn mys blev det



Här prunkar det
vilket är svårt att fånga med mobilen :)
Flera sorters clematisar och rosor
samsas i mors trädgård..


Det formligen exploderar..


Att kunna äta middag o fika ute
det som man verkligen längtar efter
när man har höst/vinter..


Fiskeförbud råder här..


Och jag tog saken (saxen) i egna händer
och fixade ett blomsterbad

Önskar er en fin och förhoppningsvis
solig helg
för mig återstår det sista dagarna
på semestern
Måndag drar allvaret igång igen

Må så gott
o Trevlig helg
kram kram 
Jessica


9 kommentarer:

  1. SÅ HÄRLIGT FÖR DIN MAMMA att ha dig så nära, så ni kan träffas.
    Jag vet ju hur glad jag är åt mina ungar. Man är bara rädd att vara till besvär. Drt räcker ju ändå för dem, med sina egna bekymmer.
    Hoppas på en bra helg, innan allvaret börjar igen
    kram från Hajan.

    SvaraRadera
  2. Men oj så fort det gick tyckte inte alls det var länge sedan du gick på semester. Hoppas du får en sista fin helg då. Så mycket allt blommar hos mor, och överallt känns det som. Vi ska väl få till en träff snart nu medans det är vackert ute.
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Go kväll!
    Så mysigt att umgås och ha det bra! Så fina bilder från mors trädgård! Ja du det gäller verkligen att njuta när solen visar sig...just detta att kunna sitta ute! Önskar dej en mysig helg! Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Massor av fint i trädgården hos mor,saknar det ibland,då vi inte har några planteringar alls. Fast oftast inte, så skönt att slippa rensa😃ha de så gott i helgen vännen... Kramiz

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig trädgård och vädret var fint också ser jag ;))...vi hade också sol igår, men idag öser regnet ner och det är bara 13 grader !!!
    Rena rama vårvärme mitt i sommaren ;((....ser ingen bättring heller enl Smhi......trevlig helg ändå min vän !!
    Bia

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt med alla blommor nu. Vacker trädgård ser det ut som. Ja man får passa på och vända näsan mot solen så fort den är framme, sen är det tröja på igen.
    Ha en skön fortsättning på helgen.
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  7. Tack för titten! Jasså då har du redan avverkat din semester:)) Ja så är det ju,vi ska åka till Hälsingland en vecka nu på mån med goa vänner!! Ska bli skoj:) Sova på vandrarhem hela veckan... Åh jasså du körde förbi min gamla hemstad Fkg!!
    Vilken trädgård din mor har...wov...Kram Gunilla

    SvaraRadera
  8. Så vackert med alla blomster
    kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Så fint din mamma har de i sin trädgård, underbart vackra blommor.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera