Bloggvänner

onsdag 30 november 2016

Längesedan..

 
Hejsan
 
Det var verkligen längesedan....
blev ett långt uppehåll
 
 Instagram tog över
och blev lite enklare
 
Men alla ni finns ju inte tyvärr där
så ni är saknade var och en
:)
 
Så för er på instagram blir dessa bilder
repriser....
 
 
Super enkla pepparkaks cookies..
 

 
Lussekatter..

 
Dessa saffrans bullarna med
mandelmassa i är mumma
 
Tänk att julen står för dörren snart...
 
Blir nog några sporadiska inlägg från mig
Ha det så bra och var rädda om er
 
Vill ni följa mig på
så finns jag
här
 
 
 
kram Jessica
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Jag trodde ni hade kolat vippen, detb är ju
    nåstan ett år sedan. Tack för <du hörde av dig, då vet jag ju att allt 'r bra i alla fall_

    SvaraRadera
  2. Kul att höra dig även här. Visst är det roligt med instagram men jag vill ändå hålla bloggen vid liv för det är mycket roligare att skriva lite mer och flera bilder.
    Ha det gott i slutet av första Advents veckan
    kram Meta

    SvaraRadera
  3. Åh Jessica vad kul!Ja bloggen är mej kär men inte så många kvar tycker jag!! Ser gott ut det du bakåt.Kram på dej från mej💚💚💚

    SvaraRadera
  4. Härligt att du är tillbaka, har instagram men inte så flitig... tycker bloggar är roligare.
    Tack för lite baktips...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. pg autoslot เป็นหนึ่งในเกมสล็อตออนไลน์ที่ได้รับความนิยมจากผู้เล่นในวงกว้าง เป็นผลิตภัณฑ์ของ PG บริษัทพัฒนาเกมแห่งเอเชียที่มีชื่อเสียงในวงการสล็อตออนไลน์ ด้วยความคมชัดและฟีเจอร์ที่น่าสนใจ

    SvaraRadera